9 Temmuz 2018 Pazartesi

Blog İçin Aranan Kan Bulundu!

zaman: Temmuz 09, 2018
Uzun zamandır blogumu ihmal ettim, kabul.
Bir tetikleyiciye ihtiyacım vardı. Bir şevk gelmesi gerekiyordu yazabilmem için.

Derken aklıma bir fikir geldi...
Yaşadıklarını hep bir hikaye tadıyla anlatan, her durumu eğlenceli hale getiren çiçeği burnunda anne, can arkadaşım Tuçot blogta yazı yazmaya başlarsa ne kadar da güzel olurdu!

Bu fikir ona da cazip geldi ve bugün itibariyle blogumda yazmaya başladı. 
-teşekkür ederim- 

Tuçot’un yazılarını okurken bazı şeyler size tanıdık gelecek “aaa, ben de yaşamıştım bunu” diyeceksiniz biliyorum. Bazen kafamıza taktığımız şeylerin o kadar da dert edilecek önemde olmadığını anlayacaksınız. Hayat hikayenizde gülebilecek şeyler de olduğunu göreceksiniz. Yeri gelecek onun yaşadıklarından faydalanabileceksiniz.

Biliyorum... Tuçot bu bloga iyi gelecek. :)

Sizlerin de onu sevmesi dileğiyle...


0 yorum:

Yorum Gönder

 

iksmir anne olunca Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting