9 Temmuz 2018 Pazartesi

Hayirli olsun, gebesiniz!

zaman: Temmuz 09, 2018
Daha yirmili yaslara gelmeden birden fazla hekimin umutlarimi sondurmesi ile bebek istegim, ozlemim beni ben  olmaktan cikarmisti. Cunku olmayacagini dusunmek istemiyordum. Her ay bir test yapiyor ve negatif sonucla kendimi parcaliyordum. Ta ki, her zaman duzensiz olan regl dongumun yine duzensizlestigini dusunup ped almak icin sokaga cikana kadar... 
Ayaklarim markete degil eczaneye goturdu beni. Korkudan olmek uzereydim, yeni bir husran kaldiramaycak kadar hirpalamistim kendimi.
Lakin korktugum olmadi. Sadece ovaluasyon testlerinden gordugum malum  'çift çizgi` yi gebelik testinde gordum. Cigliklar atmaya basladim, kendimi yere biraktim. Deliriyorum herhalde diye dusundum. Aklim benimle oyun oynuyor sandim. Testin bir kac fotoğrafını cektim, gozum yaniliyordur belki diye :) 
Esimi aradim, rahatsizlandigimi soyledim ve acilen eve gelmesi icin yalvardim. O Zamana kadar boyle bir haberi nasil veririm diye hayaller kuran benim nutkum tutuldu! Kosarak geldi sevdigim! Cok korkmustu. Tuttu elimden hastaneye goturmek icin. 'Dur bir dakika!' dedim, cebimden testi cikardim. Anlam veremedi, her zamanki ovaluasyon testim sandi. 'Galiba hamileyim!' dedigimde yuzundeki saskin, mutlu dahasi korkak o ifadeyi omrumce unutamam. Kosarak hastaneye gittik. Iki saat... O sonucu bekledigim iki saat asir oldu! Cok sevgili doktorum Snape ile nobetci hekim olmasi sebebiyle o gun tanıştık! Bana gore en iyi jinekoloji doktoru olan Snape Hocam gozumun icine bakip 'Hayirli olsun 5 haftalik gebesiniz!' dedigi an icimden akanlari anlatmam mumkun degil. Hastaneden cikar cikmaz sokakta esime sarilip bagira bagira aglamami asla unutamam!
Omrumun hediyesinin, bana bahsedilgini iste boyle ogrendim :)

Sevgiler, 
Tucot
#aşıkım 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

iksmir anne olunca Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting